بازگشت به مقالات

اشتراک گذاری پست

ارسال شده توسط: تیک طب Tickteb دسته‌بندی: معاینه پزشکی, مقالات دیدگاه: 0 دیدگاه

خدمات معاینه پزشکی در منزل

از جمله خدمات پزشکی که در منزل نیز به متقاضیان ارائه می‌گردد خدمات معاینه پزشکی می‌باشد.
این معاینات بسته به بیماری و یا نیاز بیمار توسط پزشک عمومی، پزشک متخصص و فوق تخصص در منزل فرد صورت می‌پذیرد.

اساساً در خدمات معاینه پزشکی در منزل، پزشک در معاینات بالینی خود مواردی مثل سطح هوشیاری، علائم حیاتی همچون فشارخون، نبض، درجه حرارت بدن فرد بیمار و تنفس وی را بررسی خواهد کرد.
هم‌چنین در صورتی که بیمار به خدمات دیگری همچون سونوگرافی نیز نیاز داشته باشد، اقدامات لازم با مرکز هماهنگ گردیده و در اولین فرصت این خدمات نیز به بیمار ارائه خواهند گردید.

تیم درمانی تیک طب با بهره‌گیری از تجهیزات کامل دقیقاً مانند یک بیمارستان در منزل بیمار حضور پیداکرده و به بیماران گرامی خدمت‌رسانی خواهد کرد.
این خدمات معمولاً شامل ارسال تجهیزات کامل پزشکی، ارسال تیم متخصصین مربوط با شرایط بیمار، نمونه‌گیری و ارسال نمونه به آزمایشگاه، تشخیص بیماری، تجویز دارو و … می‌باشد.

پزشک در منزل

تیم پزشکی تیک طب به‌صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمات‌رسانی به بیماران گرامی بوده و در هر ساعت از شبانه‌روز که بیماران نیاز داشته باشند آمادگی این را دارد تا با ارسال پزشک به منزل بیمار وی را معاینه کرده و روند درمانی را آغاز کنند.
در طی فرایند خدمات معاینه پزشکی در منزل، پزشک مربوطه به محل سکونت بیمار مراجعه کرده و ضمن معاینه وی به‌طور کامل، شرح‌حال پزشکی جامعی از بیمار را اخذ نموده و بر اساس آن برنامه درمانی بیمار را به وی اطلاع‌رسانی کرده و در اختیار او و دیگر اعضاء خانواده وی قرار می‌دهد.

پزشک در منزل

افراد می‌توانند در صورت احساس مشکل یا نیاز به پزشک در منزل یا محل کار خود، و در صورت عدم تمایل جهت مراجعه به بیمارستان یا مطب پزشک با مرکز خدمات درمانی تیک طب تماس گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه پزشک موردنظر شما به منزل شما اعزام خواهد شد.
هم‌چنین افراد می‌توانند در صورتی که تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند از پزشک خود درخواست کنند تا نسخه آن‌ها را جهت استفاده از بیمه در دفترچه بیمه آن‌ها یادداشت کند.

معاینه پزشکی در منزل و محل کار

این امکان وجود دارد تا پزشک پیش از مراجعه به محل موردنظر شما، با شما به‌صورت تلفنی تماس گرفته و این تماس ازاین‌جهت است که پزشک باید اطلاعاتی از وضعیت شما دریافت کرده و در صورت صلاح‌دید و نیاز خود تجهیزاتی را به همراه خود بیاورد.

با توجه به توضیحات بالا اگر نیاز به معاینه شدن خود یا یکی از اطرافیانتان در منزل دارید و قصد دارید تا از خدمات معاینه پزشکی در منزل استفاده کنید و علاوه بر این امکان مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و کلینیک‌های پزشکی برای شما وجود ندارد، در تیک طب ما سعی بر این داریم تا برای این مشکل شما راه‌حلی پیشنهاد کرده و پزشکانی با تخصص‌های گوناگون را به منزل شما اعزام کنیم. ازاین‌رو دیگر مشکلی برای معاینه توسط پزشک در مکانی به‌غیراز فضای تنش‌زا و استرس‌زای بیمارستان نخواهید داشت.

علاوه بر این بیماران بسیاری به‌واسطه بیماری و یا مشکلات جسمی که دارند توانایی خروج از منزل و مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را ندارند. از سویی دیگر، اکثر مراکز درمانی و ساختمان پزشکان جهت تردد افراد بیمار و کم‌توان ساخته نشده و رفت‌وآمد این دسته از افراد به این مراکز و ساختمان‌ها برای آن‌ها مشکل خواهد بود. ازاین‌رو این دسته از افراد نیز می‌توانند دیگر نگران این مشکل نبوده و به‌راحتی از خدمات معاینه پزشکی تیک طب در منزل خود استفاده کنند.
خدمات معاینه پزشکی در منزل

خدمات معاینه پزشکی در منزل که توسط تیک طب صورت می‌گیرد به‌طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  • بررسی حال عمومی بیمار
  • معاینه افرادی که از بیماری دیابت رنج می‌برند
  • مراقب ارتوپدی
  • مراقبت‌های قلبی بعد از بستری شدن در بیمارستان
  • پزشک متخصص داخلی
  • پزشک متخصص مغز و اعصاب
  • پزشک متخصص ارتوپد
  • پزشک متخصص گوارش
  • پزشک متخصص اطفال
  • پزشک متخصص اورولوژی
  • پزشک متخصص زنان
  • پزشک متخصص طب فیزیکی
  • پزشک متخصص چشم
  • پزشک متخصص گوش، حلق و بینی
  • پزشک متخصص پوست و مو
  • پزشک متخصص خون و آنکولوژی

 

هزینه به ‌صرفه نسبت به مراجعه به بیمارستان یا مطب پزشک

در نظر گرفتن این نکته بسیار مهم است که هزینه مراجعه بیمار به مطب و کلینیک یا بیمارستان‌ها تنها محدود به هزینه ویزیت پزشک نخواهد شد. بیمار و همراه وی ساعت‌ها از زمان ارزشمند خود را در حال انتظار در مطب دکتر و هم‌چنین زمان رفت‌وبرگشت را نیز هزینه می‌کنند.
علاوه بر این به این هزینه‌ها هزینه حمل‌ونقل را نیز اضافه کنید. بعلاوه بیمار در این رفت‌وآمد باید با مشکلات دیگری همچون ترافیک سنگین راه‌ها و آلودگی هوا و سختی رفت‌وآمد و … را دست‌وپنجه نرم کند.
هم‌چنین این امکان نیز وجود دارد که محل سکونت فرد بیمار از مراکز درمانی یا مطب پزشکان موردنظر وی دور باشد و بیمار برای رفتن به آنجا باید سختی‌های بسیاری را متحمل شود و ترجیح می‌دهد تا از خدمات معاینه پزشکی در منزل استفاده کند.
ازاین‌رو با استفاده از خدمات معاینه پزشکی در منزل تیک طب دیگر نیازی به این هزینه‌ها نبوده و شما تنها هزینه ویزیت پزشک را پرداخت خواهید کرد و این خدمات ازنظر مالی نیز برای شما به‌صرفه خواهد بود.

حدمات پزشکی در محل کار

مرکز خدمات پزشکی تیک طب با تکیه ‌بر دانش فنی تیم‌های پزشکی و درمانی خود در زمینه‌های ارائه خدمات نوین تشخیصی و پزشکی و درمانی در منزل، آمادگی این را دارد تا انواع خدمات پزشکی را در منزل به بیماران گرامی ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به مقالات