بسمه تعالی

شرایط و ضوابط سرویس گیرندگان تیک طب

TickTeb’s Customer Terms & Conditions

الف. تعاریف و اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

شرکت: شرکت سهامی خاص سامانه گستر اطمینان لیان که نسبت به هماهنگی و بسترسازی‌های لازم برای ارائه خدمات تعریف‌شده اپلیکیشن تیک‌طب اقدام کرده‌است.

نام تجاری تیک‌طب: مجموعه برنامه‌های کاربردی و سامانه خدمات نرم‌افزاری است که توسط شرکت به‌منظور ارتقاء سرعت، دقت و رضایت‌مندی بهره‌برداران در زمینه دریافت خدمات پزشکی و پیراپزشکی به‌وجود آمده‌است.

اپلیکیشن: نرم‌افزار متعلق به شرکت که به‌منظور استفاده از خدمات اپلیکیشن تیک‌طب، حق استفاده موقت از آن برابر شرایط قراردادی و سند حاضر به کاربران اعطا می‌شود.

خدمات اپلیکیشن تیک‌طب: خدمات تعریف‌شده و قابل ارائه در حوزه سلامت (پزشکی، پیراپزشکی و بالینی) که از طریق تسریع و تسهیل برقراری ارتباط میان کاربران سرویس‌دهنده، سرویس‌گیرنده و متقاضی سرویس، ارائه می‌شود و هیچ یک از این خدمات ماهیت اورژانسی ندارد و تمامی آنها به شکل قابل ارائه تحت شرایط عادی و دارای قابلیت برنامه‌ریزی درنظر گرفته شده‌اند.

کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی اعم از سرویس‌گیرنده و سرویس‌دهنده است که از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت و یا کامپیوتر شخصی و اینترنت به اپلیکیشن تیک طب متصل و از خدمات نرم‌افزاری آن بهره‌مند می‌شود.

سرویس‌دهنده: شخص حقیقی است که در اپلیکیشن تیک‌طب به‌منظور مطلع‌شدن و دریافت درخواست‌های خدمات و به تبع آن ارائه خدمات تعریف‌شده، ثبت‌‌نام کرده‌‌است.

کاربر سرویس‌گیرنده:شخص حقیقی یا حقوقی است که از طریق دسترسی به صفحه کاربری ایجاد شده به صورت شخصی (شخص حقیقی) یا به صورت سازمانی (شخص حقوقی)، نسبت به دریافت خدمات برای خود، شخص دیگری از زیرمجموعه خود و یا اشخاص دیگری در زیر مجموعه سازمان، اقدام می‌کند.

متقاضی (پذیرنده) سرویس گیرنده: اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که در اپلیکیشن سرویس‌گیرنده تیک‌طب به منظور ارائه درخواست خدمات تعریف‌شده در تیک‌طب و به تبع آن دریافت خدمات در محل، ثبت‌‌نام کرده‌اند.

حساب کاربری: رکورد اطلاعاتی است که اشخاص برای استفاده از خدمات تیک‌طب در اپلیکیشن ایجاد کرده‌اند.

اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود به‌منظور استفاده از خدمات تیک‌طب در اختیار دارند، این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانه‌های بانکی، کارت‌های عضو شبکه شتاب و یا بن‌های ارائه شده از طریق شرکت تأمین گردیده‌است.

اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در بانک داده ذخیره می‌شود (اعم از اطلاعاتی که به‌صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به‌صورت خودکار و در نتیجۀ بهره‌برداری از خدمات تیک‌طب تولید می‌شوند، مانند اطلاعات مربوط به نوع خدمت، زمان و مکان ارائه خدمت و غیره، به‌صورت رمزگذاری‌شده، کاملا محرمانه حفاظت می‌شوند.

قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قوانین عادی، آئین‌نامه‌های اجرایی، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع کاری تیک طب مورد قرار داشته و رعایت می‌گردند.

ب: مسئولیت‌های کاربر

۱. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، موافقت می‌کنید در صورت وجود هر نوع حساسیت دارویی یا شرایط خاص جسمی و حرکتی و امثال آن برای خود و افراد ثبت‌شده در زیرمجموعه‌تان، موضوع را در قسمت توضیحات درخواست به سرویس‌دهنده اعلام نمایید و چنانچه سرویس‌دهنده پس از پذیرش درخواست و عزیمت به محل، به دلیل عدم اطلاع از موارد ذکرشده با آنها مواجه شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده و هزینه برعهده شما است.

۲. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، موافقت می‌کنید هنگام ارسال درخواست از طریق پنل سازمانی برای افراد ثبت‌شده به عنوان زیرمجموعه سازمان یا مخاطبان هدف در سازمان، حتی‌المقدور هر نوع حساسیت دارویی یا شرایط خاص جسمی و حرکتی و امثال آن را در قسمت مربوطه درج کنید و سپس نسبت به ارسال درخواست اقدام کنید. لذا چنانچه کاربر سرویس‌دهنده پس از پذیرش درخواست و عزیمت به محل، با شرایط خاص و تأثیرگذاری مواجه شود که پیش‌تر از آن مطلع نشده‌باشد، مجاز به لغو (امتناع از انجام) بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده و هزینه برعهدۀ شما است.

۳. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، می‌پذیرید که شرکت ممکن است در شرایطی اجازه دهد که در وب‌سایت، نرم‌افزار موبایل و یا سایر بخش‌های این سامانه، عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنید. مالکیت کلیع محتوا (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و …) که به این شکل درج شود همچنان متعلق به انتشاردهنده خواهد بود. اما با ثبت آنها در فضاهای دسترسی داده شده از طرف شرکت به شما که مرتبط با تیک‌طب است، شرکت این حق را دارد که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین شرکت مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر منتقل کند.

۴. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده خدمات تیک‌طب و به نمایندگی از فرد پذیرنده سرویس که توسط شما انتخاب می شود، می‌پذیرید و موافقت می‌کنید که در استفاده از اپلیکیشن تیک‌طب برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران یا خلاف شرع یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکنید.

۵. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، قبول می‌کنید و می‌پذیرید درصورت داشتن حیوانات خانگی از قبیل سگ و گربه یا سایر حیوانات در مکانی که قرار است با نظر اعلامی خودتان خدمات انجام شود، موضوع را در قسمت توضیحات درخواست، برای مشاهده توسط سرویس‌دهنده درج نمائید و در غیر این صورت و چنانچه پس از پذیرش درخواست و عزیمت کاربر سرویس‌دهنده به محل، وی با موارد فوق روبرو و با هرگونه مشکلی مواجه شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) بوده و مسئولیت جبران هزینه‌های واردشده برعهده شماست.

۶. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، قبول می‌کنید که شرکت ممکن است براساس سیاست‌گذاری‌هایش از روش‌هایی مانند ارسال پیامک، ای‌میل و سایر روش‌های اعلان بلادرنگ (Push Notification) به‌عنوان مسیر ارتباطی با شما استفاده کند. لذا می‌پذیرید که در صورتی که به هر طریق درخواست قطع‌شدن ارسال این گونه پیغام‌ها را داشته‌باشید، این احتمال وجود دارد که در استفاده از خدمات اپلیکیشن تیک‌طب با مشکلاتی مواجه شوید و یا اطلاعات به صورت مقتضی و به‌موقع برایتان ارسال نشود. لذا درصورت بروز موارد این‌چنین هیچگونه مسئولیتی به عهده شرکت نیست.

۷. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و موافقت می‌کنید که شرکت ممکن است کدهایی را به‌صورت هدیه ارائه کند که با واردکردن این کدها در نرم‌افزار، درصدی از هزینه خدمات و سرویس‌ها کاهش یافته یا مبلغ مشخصی به حساب کاربری­تان در اپلیکیشن تیک‌طب اضافه شود. در نظر داشته‌باشید که نحوه ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آنها در هر زمان منوط به تشخیص، صلاح‌دید و اعلام شرکت است و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور به شما و به هر دلیل، حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی را در این خصوص نخواهید داشت.

۸. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و می پذیرید که اجازه انتقال یا فروش کدهای هدیه را به اشخاص دیگر ندارید. همچنین مجاز نیستید این کدها را به صورت عمومی منتشر کنید (حتی اگر شرکت در فضاهای عمومی به نحوی که در دسترس همگان است، این کدها را منتشر کرده‌باشد) مگر اینکه شرکت به شکل رسمی این اجازه را به شما داده‌باشد.

۹. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، می‌پذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود دارید، مستقل از روش کسب آن (اگر در نتیجه افزایش اعتبار از طریق درگاه بانک باشد یا در نتیجه وارد کردن کدهای تخفیف و هدیه که شرکت در اختیارتان قرار می‌دهد و یا هر روش دیگری) فقط برای استفاده از خدمات اپلیکیشن تیک‌طب قابل استفاده است و به هیچ عنوان امکان دریافت این وجوه را به صورت نقد ندارید.

۱۰. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، موافقت می‌کنید کدهایی که برای افزایش اعتبار یا کاهش هزینه برای دریافت خدمات تیک‌طب دریافت کرده‌اید، ممکن است منقضی شوند و از آنجایی که شرکت برای ارائه این کدها هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند، این حق همواره برای شرکت محفوظ است که مبلغ یا درصد تأثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین در صورتی‌که شرکت تشخیص دهد که استفاده از این کدها به‌دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیرقانونی بوده است، می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجه استفاده از آنها به حساب کاربری شما اضافه شده‌است را باطل یا حذف کند و در این شرایط شما حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی را در این خصوص نخواهید داشت.

۱۱. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، قبول می‌کنید که مسئولیت تأمین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین مسئولیت پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از خدمات اپلیکیشن تیک‌طب برعهده خودتان است.

۱۲. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، متعهد می‌شوید پس از اتمام فرآیند خدمت از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از اپلیکیشن تیک‌طب کسب کرده‌اید، هیچ‌گونه استفاده، سواستفاده‌ و بهره‌برداری نکنید. لذا ذخیره‌کردن اطلاعات اینچنین در دستگاه تلفن همراه شما یا به هر شیوه دیگر خارج از فضای اپلیکیشن نیز مغایر با قوانین شرکت است. همچنین موافقت می‌کنید در طول فرآیند ارائه خدمت، فقط در شرایط ضروری و تعریف‌شده از این اطلاعات استفاده نمائید و استفاده‌تان از اطلاعات مذکور باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و در هر صورت این اطلاعات به صورت امانت در اختیار شما قرار گرفته‌است و در صورت نقض تعهدات مذکور، شرکت مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع از شما در محاکم قانونی است.

۱۳. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، متعهد می‌شوید تمامی قوانین اسلامی و شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ­ایران را هنگام استفاده از خدمات اپلیکیشن تیک‌طب رعایت کنید.

۱۴. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، می‌پذیرید و اعلام می‌کنید که متن حریم خصوصی تدوین‌شده توسط شرکت در خصوص اپلیکیشن تیک‌طب را به‌طور کامل و دقیق مطالعه کرده‌اید و این متن مورد قبول شماست.

۱۵. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، می‌پذیرید و قبول می‌کنید که اپلیکیشن تیک‌طب نه به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات سلامت در زمینه‌های پزشکی، پیراپزشکی، بالینی، مامایی، پرستاری، مشاوره‌ای  بلکه تنها به‌عنوان بستری است که ارتباط بین شما و سرویس‌دهندگان را جهت تسریع و توافق بر ارائه یک خدمت فراهم می‌کند. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مختار هستید پس از مشاهده و بررسی جزئیات درج شده در اپلیکیشن و اقدام به ارسال درخواست خدمت، درخواست خود را ادامه داده و طی مراحل قبل از شروع خدمت لغو کنید. لذا هر اقدامی که انجام می‌دهید به‌عنوان یک قرارداد لازم و مستقل فی‌مابین شخص شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده و سرویس‌دهنده درنظر گرفته می­‌شود.

۱۶. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، قبول می‌کنید و مطلع هستید که خدمات اپلیکیشن تیک‌طب ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌های دیگری ارائه شود که تیک‌طب کنترلی روی آنها ندارد. لذا در چنین شرایطی می‌پذیرید که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و شرکت مسئولیت و تعهدی در قبال قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.

۱۷. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، می‌پذیرید از آنجایی که ممکن است افراد غیر (سایرین)، از طریق حساب کاربری‌تان به‌عنوان پذیرنده سرویس، خدمات تعریف‌شده در اپلیکیشن تیک‌طب را درخواست نمایند، تمامی مسئولیت‌های این موضوع از جمله پرداخت هزینه‌های مترتبه و همچنین مسئولیت قانونی و مدنی موضوع نسبت به سرویس‌دهنده و شرکت متوجه شخص شماست. به همین دلیل مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربری‌تان را بر عهده دارید و ضمن پذیرش این مسئولیت، همه داده‌های پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری‌تان را منتسب به خود می‌دانید و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیه نامبرده غیرقابل استماع و مردود است.

۱۸. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، ضرورت ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از خدمات اپلیکیشن تیک طب را می‌پذیرید و اذعان می‌کنید که هنگام ثبت‌نام حداقل ۱۸ سال کامل شمسی، براساس اسناد هویتی معتبر جمهوری اسلامی ایران سن داشته و واجد اهلیت قانونی هستید و بر این اساس می‌پذیرید که در مرحله ثبت‌نام اولیه علاوه‌بر ثبت شماره تلفن همراه خود، نام، نام‌خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولدتان را به درستی وارد نمائید و علاوه بر آن موافقت می‌کنید که حساب کاربری شما هرگز قابل انتقال به غیر نمی‌باشد.

۱۹. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، می‌پذیرید که به هیچ عنوان با حساب کاربری خود برای اشخاص زیر ۱۸ سال بدون حضور خود یا فرد مطمئن و با سن بالای ۱۸ سال، درخواستی ارسال نکنید. درغیر این‌صورت چنانچه پس از پذیرش درخواست و عزیمت کاربر سرویس‌دهنده به محل، سرویس‌دهنده با شخص کمتر از ۱۸ سال به صورت تنها مواجه شود، طبق دستورالعمل‌های اپلیکیشن تیک‌طب مکلف به لغو (امتناع از انجام) می‌باشد و مسئولیت جبران خسارات وارده و هزینه‌های مترتبه برعهده شماست. در ارائه خدمت نگهداری و مراقبت از کودک، با توجه به کمتر از ۱۸ سال بودن سن پذیرنده سرویس، این موضوع که فرد سرویس‌دهنده براساس درخواست شما و در زمان و مکان مشخص شده در درخواست، به صورت تنها و بدون حضور فرد دیگری نزد کودک حضور داشته‌باشد، به‌طور کامل مورد پذیرش شما است و از این موضوع قبل از ارسال درخواست به‌طور کامل مطلع هستید و به‌طور کامل مورد پذیرش شماست.

۲۰. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، با ثبت‌نام در اپلیکیشن تیک‌طب و همچنین با هر بار استفاده از خدمات این اپلیکیشن می‌پذیرید که قوانین و مقررات جاری شرکت در ارائه خدمات اپلیکیشن را به صورت کامل مطالعه کرده‌اید و با اطلاع کامل از شرایط و معانی و با اختیارات کامل آن را پذیرفته‌اید. همچنین از آنجایی‌که این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییراتی داشته‌باشند، لذا هر بار استفاده شما از اپلیکیشن تیک‌طب به معنی پذیرش هرگونه تغییر جدید در قوانین و مقررات آن است.

۲۱. شما قبول می‌کنید هر شخص با توجه به مدارک هویتی، تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان کاربر سرویس‌گیرنده و سرویس‌دهنده بنا به مورد در اپلیکیشن داشته‌باشد. درصورتی که شرکت اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد، مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب‌های کاربری مذکور اقدام نماید. همچنین شما می‌پذیرید که مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری‌تان در اپلیکیشن تیک طب صورت می‌گیرد را به عهده دارید.

۲۲. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و قبول می‌کنید که مسئولیت حفظ نام کاربری و رمز عبور را برعهده دارید و در صورت مفقودشدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری‌تان، در اسرع وقت موضوع را به شکل مقتضی به اطلاع شرکت برسانید. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده‌است و حساب کاربری توسط شرکت بسته نشده، تمام مسئولیت‌های فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهده شماست.

۲۳. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، می‌پذیرید که نهایت توجه و دقت خود را در خصوص نگهداری صحیح و ایمن از اشیاء قیمتی‌تان از قبیل زیورآلات، اوراق بهادار، اسناد دارای ارزش، پول و … ) به نحوی انجام دهید که هنگام مراجعه سرویس‌دهنده به محل ارائه خدمت، هیچ‌گونه نگرانی در خصوص مفقودشدن آنها نداشته‌باشید و تمامی مسئولیت حفظ و صیانت برعهده شخص شماست.

۲۴. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و قبول می‌کنید که شرکت ممکن است با توجه به سیاست‌هایش درخواست به‌روزرسانی اطلاعات یا اطلاعات تکمیلی کند که در این صورت نسبت به ارائه این اطلاعات و یا اصلاح آن در مدت اعلام شده اقدام مقتضی انجام می‌دهید و درصورت عدم توجه، شرکت این اختیار را دارد که حساب کاربری را معلق یا مسدود کرده و از ارائه خدمات اپلیکیشن تیک‌طب خودداری کند.

۲۵. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و قبول می‌کنید که اطلاعات شما تحت عنوان پرونده سلامت‌تان با حفظ محرمانگی و عدم انتشار در اختیار شرکت قرار دارد و به مرور و با تکمیل بیشتر آن امکان ایجاد گزارش‌های مخصوص و دسترسی‌های مورد نیاز و تقاضا برای شما به‌وجود می‌آید و هیچ‌گونه اعتراض و حقی نسبت به تجمیع این اطلاعات نداشته و نخواهید‌داشت.

۲۶. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، موافقت می‌کنید که شرکت در شرایطی که به هردلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (سرویس‌دهنده یا سرویس‌گیرنده) می‌تواند برای شرکت یا سایر سرویس‌گیرندگان منفی باشد و یا مطلوب نباشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات اپلیکیشن تیک‌طب را دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچ‌گونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

۲۷. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، می‌پذیرید نرخ خدمات از طرف شرکت مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینه محقق شده نمی‌توانید داشته‌باشید. بدیهی است از آنجایی که شما مجاز به عدم پذیرش هزینه اعلام شده از سوی شرکت هستید، در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن هستید و لذا با قبول این شرایط و مقررات، به شرکت اختیار بی‌قید و شرط دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبه را از محل اعتبار کاربری خود، اعطا می‌نمایید و قبول می‌کنید که امکان استرداد هزینه‌هایی که در ازای دریافت خدمات به شرکت می‌پردازید وجود ندارد.

۲۸. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، موافقت می‌کنید که پرداخت هزینه خدمات دریافتی فقط از طریق روش‌هایی که توسط شرکت مشخص می‌شود، می‌تواند صورت پذیرد. این روش‌ها درحال حاضر پرداخت از طریق اعتبار موجود در حساب کاربری تیک‌طب، پرداخت اینترنتی و همچنین پرداخت نقدی به سرویس‌دهنده هستند.

۲۹. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، موافقت می‌کنید و به‌طور کامل می‌پذیرید که هزینه ارائه و اعلام‌شده از سوی شرکت، ممکن است بسته به ویژگی‌های خدمت از جمله نوع خدمت، مدت زمان ارائه خدمت، مدت زمان تخمینی جهت انجام خدمت، تغییرات اعمال‌شده در حین خدمت از قبیل تغییرات اقلام مصرفی و یا سایر عوامل دیگر متغیر باشد. در هر صورت رقم اعلام شده از سوی شرکت بر اساس استانداردهای موجود و صلاح‌دید شرکت تعیین گردیده‌است و حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی در این مورود را ندارید.

۳۰. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، می‌پذیرید که باید هزینه خدمات دریافتی را مستقل از هرگونه مشکلی که ممکن است در اپلیکیشن تیک‌طب برای پرداخت آنلاین به وجود آید به شرکت پرداخت کنید. در صورتی که به دلیل بروز مشکلی در برنامه تیک‌طب یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکه تلفن همراه امکان پرداخت از طریق نرم‌افزار فراهم نشود، شما همچنان موظف به پرداخت هزینه خدمات دریافتی خواهید بود. در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است از طریق هماهنگی با مرکز تماس شرکت یا روش‌های دیگری که بعدا اعلام می‌گردد، صورت پذیرد. در صورتی که شما به هر دلیلی از جمله مشکلات نرم‌افزار پرداخت را انجام نداده‌باشید، شرکت حق دارد مبلغ محقق‌شده هزینه را از اعتبارتان در اپلیکیشن تیک‌طب کسر و در صورت عدم پرداخت حساب کاربری را مسدود نماید.

۳۱. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید، می‌پذیرید و متعهد می‌شوید که هیچگاه درخواستی برای تیک‌طب ارسال نکنید مگر اینکه قصد استفاده از خدمات سلامت تعریف‌شده در اپلیکیشن را داشته‌باشید و اگر پس از ارسال درخواست خدمت و پذیرش درخواست توسط یک سرویس‌دهنده، درخواست را لغو کنید یا در مکان مشخص‌شده به‌عنوان محل دریافت خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکنید، متعهد به پرداخت مبلغ مورد قبول مذکور می‌باشید و شرکت مجاز خواهد بود نسبت به کسر و برداشت مبلغ مذکور از محل اعتبارتان اقدام نماید و در صورت تکرار این عمل برای بار دوم حساب کاربری‌تان مسدود خواهد شد و این حق برای شرکت همواره محفوظ است که برای احقاق حقوق تضییع‌شده، اقدامات قانونی را از طریق محاکم قضایی پیگیری نماید و شما نسبت به این موضوع حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهید داشت.

۳۲. شما قبول و موافقت می‌کنید در صورتی‌که اقدامات خلاف قانونی علیه سرویس‌دهنده داشته‌باشید، حق مراجعه سرویس‌دهنده به مراجع قضایی ذی‌صلاح به‌طور کامل محفوظ است، همچنین علاوه بر آن شرکت به‌طور مستقل، حق مراجعه به مراجع قضایی برای پیگیری لطمه واردشده به شهرت و اعتبار تجاری و برند خود را همواره دارد و شما حق اعتراض و هر گونه ادعا در این خصوص را به‌طور کامل از خود سلب می‌کنید.

۳۳. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، می‌پذیرید که برای مبادله آسان اطلاعات، همه تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه‌کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به شرکت، از طریق سامانه تیک‌طب به‌عمل آید و ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن، موافقت خود را نسبت به اعمال شروط مذکور اعلام می‌کنید.

۳۴. شما مطلع هستید و موافقت می کنید که هرگونه رویه، اشکال، عبارات مبین تأیید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف شرکت توسط شما به منزله امضاء الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هرگونه ادعائی نسبت به عدم امضاء و عدم قبولی مذکور، غیرقابل استماع و مردود است.

۳۵. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و می‌پذیرید که با عضویت در اپلیکیشن تیک‌طب قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانه رایانه‌ای و الکترونیکی به صراحت اعلام می‌کنید.

۳۶. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و می پذیرید که هیچگونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) نرم‌افزارهای شرکت شامل دیکامپایل (Decompile)، مهندسی معکوس (Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام ندهید.

۳۷. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و می‌پذیرید که مجاز نیستید با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخه دیگری از خدمات تیک‌طب را روی سرورهای دیگر پیاده سازی کنید. همچنین مجاز نیستید در اپلیکیشن تیک‌طب یا در روش ارائه خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کنید.

۳۸. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و متعهد می شوید که مجاز نیستید و حق ندارید نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس‌گذاری (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی، روی تیک‌طب اجرا کنید.

۳۹. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و می‌پذیرید که حق هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیر قانونی و غیر متداول به هیچ بخش از سامانه‌های مرتبط با شرکت یا اپلیکیشن تیک‌طب را ندارید.

۴۰. شما به‌عنوان سرویس‌گیرنده، مطلع هستید و می‌پذیرید اطلاعاتی که در اپلیکیشن تیک‌طب ذخیره می‌شود، در موارد زیر ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد و استفاده شما به عنوان سرویس‌گیرنده یا سرویس‌دهنده از اپلیکیشن تیک‌طب به منزله قبول و اعطای اختیار به تیک‌طب برای استفاده و بهره‌برداری از اطلاعات است:

  • نگهداری، ارائه و بهبود کیفیت خدمات
  • برقراری ارتباط بین سرویس‌دهنده و سرویس‌گیرنده برای تسهیل فرآیند خدمت
  • ارتباط اپلیکیشن تیک‌طب با سرویس‌گیرنده برای اطلاع‌رسانی، کنترل کیفی، بررسی شکایات و غیره
  • شخصی‌سازی خدمات و سرویس‌ها برای هر کاربر شامل ارائه پیشنهادهای ویژه
  • بدیهی است مسئولیت حفظ و نگهداری از تمامی اطلاعات فوق برعهده شرکت است؛ به نحوی که هیچ شخصی اعم از حقیقی و یا حقوقی غیر ذی‌صلاح حق دسترسی به اطلاعات مذکور را نخواهد داشت. صرفاً در صورتی که طبق درخواست و یا صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، اطلاعات کاربر سرویس‌دهنده و یا سرویس‌گیرنده مطالبه شود، شرکت موظف به ارائه اطلاعات درخواستی به مراجع مذکور خواهد بود.