اپلیکیشن تیک‌طب بر روی تمامی تلفن‌های هوشمند اندروید و آیفون (سیستم عامل IOS) قابل نصب است. همچنین برای گوشی‌های تلفن با سیستم عامل‌های ویندوزفون، بلک بری و نیز کامپیوترها، امکان استفاده از خدمات تیک‌طب به صورت نسخه اپ پیشرو (سامانه تحت وب) فراهم شده است.

برای دانلود اپلیکیشن و ایجاد حساب کاربری بر روی لینک های زیر کلیک فرمائید.

سرویس دهنده: اندروید نسخه وب | سیب ایرانی
سرویس گیرنده: اندروید | نسخه وب | سیب ایرانی

بله. با مراجعه به سایت تیک‌طب می توانید حساب کاربری ایجاد نموده و درخواستتان را از طریق نسخه تحت وب ارسال نمایید.

در حال حاضر از طریق سایت و اپلیکیشن بازار و سایت تیک‌طب با آدرس لینک‌های قید شده در قسمت ذیل می توانید وارد فضای دانلود اپلیکیشن شوید:
آدرس اپلیکیشن در سایت بازار https://cafebazaar.ir/app/com.tickteb.customer
آدرس اپلیکیشن در سایت تیک‌طب: https://tickteb.com/application/

خیر، در حال حاضر برای دسترسی به سرویس‌های تیک‌طب و ارسال درخواست می‌بایست حتما دستگاه متقاضی دریافت خدمات به اینترنت متصل باشد.

درحال حاضر این امکان برای شهرهای تهران و مشهد وجود دارد و به زودی در سایر نقاط ایران نیز خدمات تیک‌طب قابل دسترس خواهد بود.

اگر کد ملی را اشتباه وارد کنید، سیستم به شما اجازه ادامه ثبت نام را نمی‌دهد ولی در صورتی که نام و نام خانوادگی و یا تاریخ تولد و جنسیت را اشتباه وارد نمائید، می‌بایست موضوع را از راه‌های در دسترس به اطلاع شرکت برسانید تا نسبت به اصلاح اطلاعات اقدام شود، همچنین سایر مشخصات فردی از قبیل عکس، نوع بیمه، وزن، قد و … قابل ویرایش می‌باشد. لازم به ذکر است در صورت تمایل به تغییر شماره همراه می‌بایست با واحد پشتیبانی تیک‌طب تماس بگیرید.

خیر. به ازای هر کد ملی و هر شماره تلفن همراه تنها امکان ایجاد یک حساب کاربری حقیقی وجود دارد.

برای افرادی که توانایی یا صلاحیت ایجاد حساب کاربری مستقل را ندارند، مطابق شکل ذیل می بایست مراحل ذیل را سپری نمائید: از منوی سمت راست > گزینه “بستگان” > افزودن شخص جدید را انتخاب، سپس اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و برای آنها سرویس درخواست دهید.

در مواردی مانند هرگونه تخطی از مقرراتی که در شرایط و ضوابط تیک‌طب ذکر شده است، عدم پرداخت هزینه سرویس‌ها و یا ایجاد درخواست های مکرر که از طرف کاربر سرویس گیرنده لغو شود، امکان انسداد حساب کاربر وجود دارد.

با توجه به نوع خدمات قابل ارائه از طریق اپلیکیشن تیک‌طب، متخصصین در حوزه علوم پزشکی و بهداشت، اعم از پزشک، پرستار، ماما، روانشناس، فیزیوتراپ، بهیار و کمک بهیار می‌توانند بعد از ثبت نام بعنوان سرویس دهنده و سپری کردن مراحل ارسال مدارک، مصاحبه حضوری و تأیید توسط تیم جذب به عضویت خانواده تیک‌طب درآیند.

مراقبتی، معاینه پزشکی، پرستاری عمومی،پرستاری ویژه، مامایی، فیزیوتراپی که به شرح ذیل می‌باشد:

 

مراقبتی: پرستاری از بیمار، نگهداری از سالمند، نگهداری از اطفال، پرستاری از اطفال ویژه و…

معاینه پزشکی: معاینه پزشک عمومی، معاینه متخصص طب سنتی، معاینه متخصص طب سوزنی

پرستاری عمومی: اکسیژن درمانی، نوردرمانی، نوار قلب، سونداژ، بازکردن گچ، انواع تزریقات، خونگیری، انواع پانسمان و تعویض پانسمان، کشیدن بخیه و…

پرستاری ویژه: انجام دیالیز صفاقی، پانسمان زخم بستر، پانسمان سوختگی، پانسمان زخم دیابتی، شیمی درمانی و…

مامایی: ویزیت مامایی، مراقبت‌های دوره بارداری، مراقبت از نوزاد سالم، مشاوره مامایی، اصلاح شیردهی نوزاد، حمام نوزاد، ماساژ نوزاد و…

فیزیوتراپی: لیزر کم‌توان، تمرین درمانی، تنس، ماساژ درمانی، بیوفیدبک، تیپینگ، درای نیدلینگ و…

پس از نصب اپلیکیشن یا ورود به صفحه کاربری خود در سامانه تحت وب، برای درخواست سرویس:

۱ـ از منوی افقی بالا گزینه سرویس‌ها را انتخاب کنید.

۲ـ از منوی افقی پایین از بین سرویس‌های معاینه پزشکی، پرستاری و … با توجه به نیاز، سرویس مورد نظر خود را جستجو نموده و انتخاب کنید.

۳ـ در مرحله بعد ابتدا موقعیت مورد نظر خود را روی نقشه انتخاب نموده و سپس جزئیات آدرس مانند نام کوچه، پلاک، واحد و… را در محل جزئیات آدرس وارد نموده و گزینه ادامه را انتخاب نمایید.

۴ـ سرویس مورد نظر شما از یک ساعت بعد تا یک ماه بعد قابل رزرو می‌باشد. روز و ماه مورد نظر را انتخاب نموده و سپس ساعت مراجعه سرویس دهنده را تعیین کنید.

۵ـ پس از فشردن گزینه ی «ادامه»، خلاصه درخواست و پیش‌فاکتور برای شما صادر می‌شود پس از مشاهده، در صورت صحیح بودن اطلاعات برای ادامه گزینه «ثبت درخواست» را انتخاب نمایید.

۶ـ درخواست شما در قسمت پیگیری‌ها ثبت می‌شود.

۷ـ پس از پذیرش درخواست شما توسط سرویس‌دهندگان متخصص در حوزه مورد نیاز، پیامک تایید برای شما ارسال خواهد شد.

۸ـ براساس بازه زمانی که هنگام ثبت در خواست تعیین نمودید سرویس دهنده اقدام به حرکت به سمت شما نموده و پیامک شروع حرکت برای شما ارسال می‌گردد.

۹ـ هنگامی که سرویس دهنده به موقعیت مکانی مورد نظر شما رسید گزینه تایید شروع سرویس برای شما روی صفحه نمایش داده می‌شود که با انتخاب آن، سرویس دهنده اقدام به ارائه سرویس می‌نماید.

۱۰ـ پس از ارائه سرویس گزینه مشاهده فاکتور را انتخاب نموده و پس از بررسی، بصورت نقدی یا با استفاده از کیف پول الکترونیک اقدام به پرداخت هزینه نمایید.

۱۱ـ در آخر با استفاده از گزینه ثبت نتایج، پرونده سلامت خود را مشاهده نموده و در صورت تکمیل بودن به سرویس دهنده خود امتیاز دهید.

پس از ثبت درخواست و تا قبل از اعلان شروع حرکت توسط سرویس دهنده، امکان لغو سرویس برای سرویس گیرنده وجود دارد اما اگر از پس از شروع حرکت سرویس دهنده، سرویس توسط کاربر سرویس گیرنده لغو شود هزینه ایاب و ذهاب از وی اخذ خواهد شد.

خیر، برای این کار باید سرویس قبلی را تا پیش از حرکت سرویس دهنده لغو نموده و از طریق درخواست مجدد جزئیات مد نظر را تغییر دهید.

بله. استفاده از کد تخفیف صرفا برای خود فرد و افرادی که بعنوان بستگان در قسمت مربوط ثبت نام نموده ممکن است.

بله. استفاده از کد تخفیف صرفا برای خود فرد و افرادی که بعنوان بستگان در قسمت مربوط ثبت نام نموده ممکن است.

تیک‌طب خدمات خود را صرفا در موارد غیر اورژانس ارائه می‌دهد، به همین دلیل هنگام ثبت سرویس امکان انتخاب ساعت خدمت را به صورت خودکار از یک ساعت بعد از زمان ثبت درخواست ایجاد می‌نماید.

سرویس دهنده در هنگام ارائه سرویس می تواند در صورت لزوم سرویس را تغییر داده و یا به سرویس در حال انجام، سرویس های دیگری اضافه کند.

شامل ثبت بیماری‌ها، حساسیت‌های دارویی، شرایط خاص جسمی و ذهنی کنونی فرد و…

تیک‌طب بعنوان استارتاپی که در حوزه سلامت و بهداشت فعالیت می‌کند، برای هر کاربر سرویس گیرنده خود اقدام به تشکیل پرونده سلامت می‌نماید. پرونده سلامت شامل شرح حال و سوابق پزشکی، بیماری کنونی، داروهای مصرفی، حساسیت‌های دارویی و سایر شرایط خاص کاربر است که ذخیره شده و برای سرویس گیرنده و سرویس دهنده‌های بعدی نیز قابل دسترس و بازخوانی در جهت ارائه خدمات بهتر می‌باشد.

بله. امکان درخواست سرویس برای یک ماه آینده از زمان درخواست فراهم است.

پس از پایان سرویس، سرویس گیرنده پرونده سلامت خود را در تیک‌طب کنترل نموده و در صورت تکمیل آن از سوی سرویس دهنده به وی امتیاز مورد نظر خود را اعطا می‌نماید.

پرداخت هزینه سرویس به دو صورت ممکن است:

۱)پرداخت نقدی

۲)پرداخت با کیف پول الکترونیک

جز پرداخت نقدی، برای هرسرویس می توان از طریق گزینه کیف پول الکترونیک مستقیما وارد درگاه پرداخت اینترنتی شده و هزینه‌ی سرویس را آنلاین پرداخت نمود؛ همچنین می‌توانید از قبل کیف پول الکترونیک خود را به مبلغ مورد نظر شارژ نموده و در هنگام دریافت سرویس، هزینه را از آن برداشت نمایید.

 

اگر هنگام شارژ کیف پول الکترونیک، مبلغ از حساب شما کسر شد اما کیف پول شما شارژ نشد تا ۷۲ ساعت بعد این مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد شد؛ در غیر این صورت لطفا با پشتیبانی تیک‌طب تماس بگیرید.

هزینه رفت و آمد سرویس‌ دهنده بعهده کاربر سرویس‌ گیرنده بوده و در تمامی نقاط تهران در حال حاضر مبلغ ۳۵هزار تومان، و در مشهد ۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نرخ این اقلام توسط شرکت از قبل تعیین شده و سرویس دهنده پس از ارائه خدمت اقلام مصرف شده در آن سرویس را در قسمت مربوطه وارد نموده و کاربر سرویس گیرنده در پیش‌ فاکتور تعداد و نوع و هزینه آن‌ها را می‌تواند مشاهده و تایید نماید.

براساس صلاحدید شرکت، کد تخفیف در جشنواره‌ها ومناسبت‌های مختلف می‌تواند بروی سایت تیک‌طب قرار گرفته و یا از طریق پیامک به مشترکان اطلاع رسانی شود.

برای هر درخواست می‌توانید از یک کد تخفیف استفاده نمایید.

برای هر دونوع پرداخت نقدی و کیف پول الکترونیک استفاده از کد تخفیف میسر است.

بله. استفاده از کد تخفیف صرفا برای خود فرد و افرادی که بعنوان بستگان در قسمت مربوط ثبت نام نموده ممکن است.