درباره تیک طب

استارتاپ تیک طب با ارائه خدمات سلامت در زمان و مکان مورد تقاضای افراد، خدماتی از قبیل پزشکی، پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و روانشناسی به عنوان یک واسط میان متقاضیان خدمات سلامت و سرویس دهندگان، در دسترس قرار گرفته است.

افرادی که قصد دریافت سرویس های سلامت در محل مورد نظرشان بدون بیرون رفتن از منزل یا محل کار را دارند، می توانند با نصب اپلیکیشن تیک طب از این تجربه متفاوت بهره مند شوند. تیک طب با بهره مندی از جامعه پزشکی، پرستاری، مامایی، پیراپزشکی، روانشناسی، بهیاری و با رصد دائمی خدمات سرویس دهندگان در صدد اشتغا‌ل‌زایی و همکاری با فعالان حوزه سلامت برای بهبود سطح کیفیت خدمات در جامعه و کمک به افزایش سطح تندرستی مردم می باشد.

منشور سازمانی تیک طب بر اساس حسن نیت و احترام متقابل نگارش شده است، علاوه بر این. تمامی موضوعات فنی، فرهنگی، پزشکی، اخلاقی، قانونی و علمی متخصصان و همچنین سرویس گیرندگان تیک طب به دقت بررسی و تحلیل شده اند و به همین دلیل تیک طب برای لحظه به لحظه فرآیند ارائه خدمت، برنامه و چارچوب مشخصی دارد.

چرا تیک طب ؟

عضویت و شروع فعالیت سرویس دهندگان تیک طب منوط به تأیید تحصیلات و تخصص، اخلاق و رفتار محترمانه، قابلیت اعتماد و نظم پذیری به عنوان سرویس دهندگان می باشد در همین راستا احترام و حسن نیت متقابل از مواردیست که تیک طب در دوره های آموزشی، رسالت سازمانی و در تمام مراحل خدمت به آن اشاره کرده است علاوه بر این تیم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) تیک طب با همکاری سوپروایزرهای سلامت، نظارت کاملی بر روند ارائه خدمات سلامت، نتایج خدمات و رضایت سرویس گیرندگان دارند که این مهم موجب اعتماد، احترام و آسودگی شما عزیزان می شود.

خدمات سازمانی

توجه ویژه به سلامت و تندرستی کارکنان و کارمندان یک سازمان، موجب توانمندی روحی و جسمی آنان شده و ارتقای سطح کیفی و افزایش بازده عملکرد اعضای سازمان را به دنبال خواهد داشت. تیک طب برای سازمان ها، ارگان ها، مؤسسات و شرکت ها این امکان را فراهم آورده است که با ثبت نام در پنل سازمانی و تشکیل پروفایل مختص خود، نسبت به رصد وضعیت سلامت کارکنان و مطلع سازی آنها در راستای پیشگیری، کنترل و یا درمان بیماری ها یا ناهنجاری های سلامتی شان اقدام نمایند.

 

۰
+
ماه تجربه
۰
+
مشتری خشنود
۰
+
پرونده موفق
۰
+
سرویس‌دهنده

نیروهای اداری تیک طب (همکاران پزشک و پرستار به دلیل تعداد زیاد، در این فهرست نیستند.)

مخاطبان ما چه نظری دارند؟